زیباتر میشوم
زیباتر میشوم
تجربه های من از برنامه لاغری برای همیشه

سلام خدا جونم .

دیشب به خاطر درد دستم تا 4 صبح نتوستم بخوابم دلم هم نمیومد کسی رو بیدار کنم تا ازش بپرسم چه قرصی بخورم(برای سر؟قلب؟اعصاب؟...)خلاصه یه دفعه ذهنم رسید به مطلبی که پارسال از نت خوندم در مورد گلاب :

 

 چرا در مراسم عزا گلاب زیاد استفاده میشود؟ چرا روی بدن عزا دار گلاب میریزند؟ پس چرا توی عروسی استفاده نمیشود؟ چرا وقتی شاد هستسم دس ب گلاب نمیزنیم؟

 گلاب غم زدا است و ترشح هیدروفین و اندروفین را در مغز متعادل میکند و احساس آرامش و آسودگی میدهد.

شبها اگر فکرای بد تو سرته یا نمیتونی بخوابی یا نگرانی یک پارچه سفید بردار  به گلاب آغشته کن و زیر سرت بذار تا صب تخت میخوابی و همچنین یک لیوان بردار ۱چهارمش رو عسل بریز وکمی گلاب و ۲سومشو آب جوش بریز قبل از خواب بخور این هم بتو کمک میکنه که راحت بخوابی!!

خلاصه من هم عزادار دستم بود هم فکرای بد که نکنه فلج بشم / دستم بمیره / وای کلاسام چی میشه؟/تا آخر عمر یه دستی چیکار کنم ؟/و....... هزارتا فکر بد دیگه میومد به ذهنم .آخه اولین باری بود که این مدل درد رو تو بدنم تجربه میکردم >>>پس گلاب لازم بودم شــــــــــــــــدیــــــــــــــــــد الوصف...

 

 یه  مقدار گلاب ریختم رو پارچه و گذاشتم رو بالشتم و سرمو گذاشتم روش و مدام تلقین میکردم که تو الآن داری خوب میشی تو دیگه تا فردا هیچ دردی نداری خلاصه نمیدونم برای گلابه بود یا خستگیه بیش از حدم حدود 4.15 صبح خوابم برد تا 9 وقتی بیدار شدم دردم خیلی کم بود اما از ساعت 10 یواش یواش شروع شد.مرسی خداجون

 خدا میدونم برای اینکه بیشتر یادت کنم با یه نیروی ویژه مهمونی اومدی تو دستم. مرسی و خوش اومدی خداجون من مخلصتم خدا مهمونی برای چند ساعت قشنگه نهایتا 24ساعت. قربانت بشم دیگه این نیرو رو ازین دستم بکش بیرون و پخش کن در همه ی بدنم مثل همیشه. اونجوری بیشتر خوش میگذره و منم حواسم بهت هست و بیشتر یادت میکنم. 

ناشتا آب نخوردم

صبحانه حس نداشتم

میان وعده ساعت 10 : یه ماست خوری توت فرنگی

میان وعده ساعت 11 : 2تا خرما با چای و پودر زنجبیل

میان وعده ساعت 13: یه لیوان دم کرده گل گاو زبان با نبات

ناهار ساعت13.10: رزشک پلو با مرغ

حجم نوشته شده با توجه به گرسنگی ام: همه ش (امروز خودم خیلی کم پلو گرفتم)

حجم نوشته شده با توجه به آگاهانه خوردن: 1.3 ته دیگ + 5ق.غ مخلوط پلو و مرغ

میان وعده ساعت 2.30: یه فنجون چای 

میان وعده ساعت 15.15: یه لیوان گل گاو زبان

میان وعده ساعت 16:یه فنچون چای و زنجبیل

میان وعده ساعت 18: یه بستنی خوری دسر شیرطالبیِ مخصوص خودم (بعدا طرز تهیه رو میذارم تو وبم)

میان وعده ساعت 19: یه لیوان چای زنجبیل

شام ساعت23: یه کاسه سالادِ مرغ و سیب زمینی

تو عکسش کاملا معلومه که چی توشه. فقط من مخلوط مرغ پخته با جوجه کباب ریختم خیلی هم خوشمزه شد.

 الان که دارم میخونم میبینم چقدر امروز مایعات خوردم . آفرین به خودم

 دیگه میرم هیپنوتراپی بگوشم و بعدش لالا_

شبتون خوش وخدانگهدارتون باشه تا فردایی زیباتر و سلامت تر.

پ.ن:

مایعات : آب 5لیوان+4لیوان چای+2 لیوان گل گاوزبان

ورزش: 10 دقیقه نرمش

شکلات: نخوردم

فعلا خدانگهدارتون 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, توسط بی بی سپندار